budak 14 tahun =D



ohhh lalalalala , basmallah :D
assalamualaikum ! baru semalam rasanyer blogging , tp rindu lakk nak blogging ! :P #muntah jomm ! haha ,
eeemmmm , nak cite pasal sape lah ekk ?
pasal MINTS ENRIQUE A.K.A. AMINY ,
aku actly tak reti nak ckp nama dye yg MINTS ENRIQUE tuh , haha , nsib baik type , so , org tak tauu !
now , semua org tauu ! =p
haha , this boyy ! hensome  ! , kind ! , cute ? nope kott !
haha XD jgn marah aku weyy , aku ikhlas cite pasal kau niey , #IKHLAS !
okayy , aku menghasut dye buat blog !   , yeahh ! menghasutt !
hehe , dye pun buat blogg =D
thanks dengar cakap budak WAN AISHAH ni
aku yang menghasut dye , aku lah kene tolong dye buat blogg , aku tak kesahh !
oh lalalala , dye cakap tak perlukan pertolongan aku !
#jom tepuk tangan ramairamaii !
  <-- niey budak nyerr ! hehe =D
haha =D that all for to dayy ! , mugamuga dye berjaya buat blog dye tuh =D

Tiada ulasan: