ouh *sigh*

hey hey ! sumpah rasa macam tak cuti .erghhh . at least aku tak de latihan hoki , wakakaka , *wan, please bersyukur okey * tak de special nya . err , birthday ? haha , a special day kuts *bukan dah penah post ke ?*

lolx, guys , pehal lah aku lupa nak post dekat sini ek? haha , sorry , dah lama tak guna pc . asyik pakai lappy je , oh , bab lappy ni , abang aku cari nahas dengan aku , bahabi lahh kauuu . dia asyik download latest windows jea , aku wat bodoh je lah , nak on pun kena pakai lappy dia mana tak nya , monitor cucuk situ , speaker baharu dia cucuk situ , so wat macam biasa je lah , lastly rosak dan tak boleh on , pastu marah kan aku , aku rasa macam nak baling dia pakai lesung batu tau tak*if can ,oh heaven :D* dia pun bebel lah satu rumah dekat 3 jam , aku malas nak cakap banyak , diam je lah , lastly , dia bawak pegi kedai nak repair . rupanya hard disk dia yang rosak , ni nak marah aku lagi ? bahabi , salah dia . *ohsakai kau *

then then , aku rasa tinggal 2 hari je kut nak naik sekolah , weyh , ready ke aku nak exam math ni *taktak* akak aku pun macam budak budak , "kalau kau nak pakai netbook aku , jangan mintak aku ajar math " *err , okey ! tadahal aku boleh mintak tolong orang lain :P* seksinya duduk rumah ini , bahhaha , "alwi, mintak halal lah 10 engget tu . haha "

bila dah nak naik sekolah ni kan kan , baru teringat . "cuti sekolah ni nak buat cerpen lah " *wei sedar tak lagi 2 hari je cuti niehhh * guys , terima je lah seadanya *haha , ayat bibir muncung sedepa * ni mesti suka letak bibir dekat kuali roti canai , alaaa , macam angelina jolie n neelofa tu . bhahaha .

again , keja kawin ?aku rindu nak tengok pengantin , haha , lama tak pegi  :3 *fact pasal aku : baru tahun ni aku tau apa itu merisik dan apa itu bertunang dan apa itu bernikah * serius ! aku tak boleh kawin , bhaha , dekat darja khas mana belajar ituu , aku belajar pasal talak setiap minggu -___- .wei , aku jujur ni :3

rinduuuunya nak pegi surau n jadi imam , wah wah , ada bakal imamah ni :) pehal lah aku ni :3
rindduuuuu nak pegi sekolah , pakai kain pengawas ,haha , aku actly malu nak pakai kain naik tangga , nanti nampak kaki , dah la kaki aku ni putih melepak tapi dah di tanda kemerahan disebabkan exzos *padanlah muka bukan nak careful naik motor tuh * penat aku jaga kakiku yang cantik ini *oughhh . perasanngggg *


cun ? okey , lama lama lama lama , aku sayang kau sepet yang tonjang plus otak senget darab giloss . kau je yang tak sayang aku . kan kan ? *ye kannn * aku kena tutup muka sebab tak pakai tudung , dan hiraukan almari bersepah dikacukkan buku itu . haha , ingat janji kita  tauuuuuuu ! cari aku .*sweet sour nya kita nieh*

Tiada ulasan: