yesterday was history

huahuahua .

aku rindu alwi , even he give a very cute nickname for me . i still miss him . huaaaaaa ,


aku rindu budak panggil aku "kucing" sebab aku geli orang sentuh leher aku . then , aku rindu budak yang suka bocorkan rahsia aku dekat ibu n all family . yang selalu marah aku lepak bilik dia . yang bagi aku pinjam barang-barang sekolah dia , bagi aku pinjam fixie dia bawak pegi kedai beli topup , yang selalu jadi couple aku dkat bpmall , yang selalu tertukar baju , and the most important yang paling rapat dengan aku .

now , dia kena masuk hospital balik sebab darah tak naik . i hope he strong . tadi jenguk dia . badan dia penuh wayar . he strong ! i know ! : D

Ya Allah , ampunilah dosa Wan Muhammad Alwi bin Othman , ringankan lah bebanan yang dia lalui , sembuhkanlah penyakit yang dia hadapi , kepadamu aku memohon , kepadamu aku meminta . Amin .


i miss you lot alwi

Tiada ulasan: