hoki , patah dan exam


hai hai , assalamualaikummmm

memandangkan aku dah jarang post sini , so aku swept 3 benda dalam 1 post . hehe , cool takkk ?

hoki ? malas nak main , bla bla bla bla bla .
ada sebab2 tertentu okeyy , bukan saja saja ,
example: ayah gua tak bagi dohhhhhh ,  hahahah

patah ? ni bukan cite nak patah hati okey , dulu ye lahh , hati ku ini selalu saja dipatahkan . hehe
now , patah tangan . senang cite lah kan ,from my observation , orang kata aku ni kurang kalsium. kena banyak makan kalsium .hehe , kalsium fernleaf yang selalu iklan tuu . ehem "TAKPE, SAYA DAH BESAR" haha , suka betul ayat tu .actly , aku patah tangan . dekat pergelangan tangan kiri . sakit ? aku menahan sehari semalam u knoww ? haha , sakit lah sengall

and the last , exam ? gila cantik markah aku 2a4b2c.
please jangan komen apa apa !
teruk keyh . terukssssss !

now , aku nak menaip ni punyalah payahh ! tangan ni berat !
haha , tapi takpa , lautan berapi sangupku redahi . hahahha


Tiada ulasan: